Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΕΥΚΟΛΗ!!!! ΕΠΙΤΟΙΧΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΘΗΚΗ

Σκουλαρίκια , βραχιόλια , κρεμαστά ,δαχτυλίδια, ακόμα και λαστιχάκια για τα μαλλιά , ποσά ?μα ποσά? έχουμε  άραγε ?… ποιος ξέρει ??? κάνεις !!! κλεισμένα σε κουτάκια, συρτάρια και όταν έρθει η ώρα να τα αναζητήσουμε ..? ψάχνουμε , ψάχνουμε , δε θυμόμαστε τι έχουμε και στο τέλος?... περνούμε καινούργια και πάλι απ την αρχή!!!
 να λοιπόν ο παρακάτω τρόπος πως θα μας βοηθήσει να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη , να τα βλέπουμε ανά πάσα ώρα και στιγμή και να ξέρουμε τι μας γίνεται !!!
Έτσι και γω λοιπόν χτες αποφάσισα κάτι να κάνω να βγω απ αυτό τον χαμό που επικρατεί στα νεσεσέρ και τις μπιζουτιερες μου , τουλάχιστον όταν θέλω κάτι να το βρίσκω αμέσως και επιτέλους να συνδυάζω και να φοραώ τα μπιζού μου συχνότερα !!!  
  Προχώρω λοιπόν να μοιραστώ τα βήματα μου μαζί σας και να δείτε το αποτέλεσμα !
Υλικά

Σύρμα κήπου
Κοπτακι
Κορδέλα αδιάφορου υλικού

Λίγα υλικά και εύκολα

1ο βήμα  κόβουμε σύρμα όσο θέλουμε και δημιουργούμε  ένα κύκλο , καρδιά , τρίγωνο , ότι θέλουμε ανάλογα  το σημείο που θα το κρεμάσουμε  εγώ έκανα καρδιά !!!
2ο βήμα  στη συνέχεια κόβουμε  σύρμα σε λωρίδες ανάλογα την απόσταση και ενώνουμε την μια πλευρά με την άλλη (στην αρχή το αποτέλεσμα μου θύμισε σχάρα ψησιματος )
3ο  αφού τελειώσουμε με τις οριζόντιες γραμμές  , ενώνουμε στο κέντρο μια καθετή για περισσότερη σταθερότητα . ντύνουμε τα σύρματα με τη κορδέλα μας ( τυλίγοντας ) και ΕΤΟΙΜΟ  ΓΙΑ ΚΡΕΜΑΣΜΑ !!!
      ΜΙΑ ΧΑΡΑΑ!!!!!!!!!!!
ΕΓΩ ΗΔΗ ΚΡΕΜΑΣΑ  ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΜΠΙΧΛΙΜΠΙΔΙΑ !!!!
                                                            ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου